Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Adblockers zouden de advertentie-industrie vorig jaar volgens Adobe en PageFair 20 miljard euro hebben gekost. Als je uitgaat van een 100% bereik, als je uitgaat van 100% interesse bij de consument. 100% rendement c.q. interesse van de consument is belachelijke whishful thinking. En het is ronduit idioot dat dit soort cijfers van gemiste inkomsten door geen 100% bereik maar voor zoete koek worden geslikt en gereproduceerd. Als dit, als dat, dan... waren we zelf allemaal olumpisch kampioen in iets geweest! Jouw schuld dat dat nu niet zo is! Stommert! Kletskoek dus. De advertentie industrie heeft vorig jaar een grotere winstgroei doorgemaakt dan andere sectoren. Dat was de advertentierupsjes echter nog niet genoeg en daarom gaat men rustig door met oorlog voeren tegen publiek dat ze nooit zullen krijgen. Omdat de interesse er simpelweg niet is. 100% 'marktpenetratie' ? Vergeet het maar.
Beschrijf je klacht (Optioneel):