Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-10-2015, 10:25 door Anoniem

Gooi het in de wolken, dan kunnen WIJ (lees: BSI en NSA) er nog veel gemakkelijker bij. Er is namelijk geen enkele goede reden te verzinnen om iets in de cloud te hangen. Backup? Nee, offsite ja, maar nooit aan internet. Outsourcing? Ja, maar dat kunnen ze ook met de data in huis Geen aanschaf hardware? Ja, maar dat kunnen ze ook via lease constructies, doe ik nu ook al Waarom niet? #1 zodra je data buiten de poort is, is het niet meer van jou #2 iets waardevols aan internet hangen is altijd dom #3 De uptime van de diverse cloud diensten is vergelijkbaar met wat ik zelf kan leveren, bovendien weet ik dan wat er aan de hand is en waarom en hoe lang het gaat duren voordat het opgelost is. Hierop kan ik dan klanten informeren. Nu zie ik vaak dat bedrijven afhankelijk van de cloudprovider of NIETS horen, zeker nooit hoe lang het gaat duren en al helemaal nooit zullen horen wat de oorzaak was. Dat levert in mijn optiek een vertrouwensbreuk op met de klant. Als jij de klant moet vertellen "Ja, der zit een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha