Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Originally posted by Anonymous Coward Na een eerste storm van verontwaardiging onder ~bepaalde~ mensen, is men er ondertusssen aan gewend, en hebben wij nog maar een fractie van de storingen. Dat is volgens mij in de meeste gevallen het groote probleem. De gebruikers beginnen in het begin enorm te gillen dat ze niks kunnen en dat er niet mee te werken is maar na een tijdje worden ze steeds stiller. Het probleem is dat sommige IT afdelingen nogal gevoelig zijn voor dit soort commentaar en dat ze na een tijdje van zeuren gewoon alles weer terug draaien al dan niet onder dwang van een directie die niet begrijpt waarom alles zo dicht moet zitten.......... Als een grote groep gebruikers bij de chef gaat zeuren dat het zo echt niet kan die chef en nog een aantal chefs gaan zeuren bij de directie dat ze hun targets niet gaan halen omdat hun personeel hun taak niet kan uitvoeren omdat systeem beheer de computers heeft dichtgespijkerd...... Kun je op je klompen aanvoelen dat er binnen de kortste keren ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):