Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2002, 15:20 door Anoniem

Als een klant een security-oplossing niet wil en we het daarna afschieten krijg je het meestal 2 dagen later via één of andere hoge manager terug met de mededeling dat het toch ZO moet. 1) Als een klant de oplossing die wij (na rijp beraad en hoop audit) hebben aangedragen afwijst, is dat gewoon einde verhaal. We zijn niet voor ~jan lul~ bezig.. 2) Als het zo is dat de IT-ers een voorstel (zie hierboven) afschieten, en de directie komt later toch uitleggen dat het anders moet, dan zijn ze een beetje doof (zie punt 1), en adviseren wij de interne communicatie te verbeteren (en prettige dag nog) De systemen op verschillende unix-systemen zijn niet zo klantvriendelijk (LEES NOU EENS: De klant ZONDER specifieke kennis maar met bijv. een paar mensen met een MCSE-certificaat). Er zijn namelijk MEER producten gebaseerd op Microsoft-systemen met een handige (voor de klant te begrijpen) interface 3) Je hebt het IMO niet over het ~systeem~, maar de interface die niet klantvriendelijk is. 4) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha