Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
'Wie zo’n belletje krijgt, vaak van iemand die gebroken Engels spreekt met een Indiaas/Pakistaans dialect, moet direct beseffen: dit is geen zuivere koffie. Maar cyberofficier Martijn Egberts snapt wel dat mensen erin trappen. "Als wij bij het OM een probleem met onze netwerkcomputer hebben, laten we ook wel eens iemand van de helpdesk meekijken en het systeem overnemen.' Ja, en die praat natuurlijk ook met een Indiaas/Pakistaans accent! Immers, het is tegenwoordig niet meer dan normaal om je helpdeskpersoneel naar huis te sturen en dit gebeuren uit te besteden bij een extern bedrijf, dat vervolgens de dienstverlening naar het buitenland verplaatst. Dat zal het OM ongetwijfeld ook al gedaan hebben. Wat ik echter niet snap is waarom het OM met alle bevoegdheden en taps niet simpelweg het spoor kan volgen naar de bellers en er voor kan zorgen dat deze van het telefoonnet worden afgesloten. Of kan regelen dat bellers met bepaalde nummers door telecombedrijven in Nederland worden geblokkeerd.
Beschrijf je klacht (Optioneel):