Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tussen neus en lippen door in de email: Een excuses van Vodafone https://www.vodafone.nl/nummervermelding/ voor het verkeerd publiceren van gegevens. Goed dat je dit leest. Wij hebben namelijk een vergissing gemaakt bij het invoeren van gegevens. Als je in de telefoongids wilde staan, is er een kleine kans dat je gegevens niet of onjuist in de telefoongids en bij informatienummers zoals 1888 terecht zijn gekomen. Je kunt dit checken op mijnnummervermelding.nl. Dit kan er gebeurd zijn: * Je gegevens zijn niet bij telefoongidsen en informatienummers terechtgekomen * Bij jouw huidige nummer staan nog de naam en adresgegevens van de vorige gebruiker van jouw telefoonnummer * Je hebt je gegevens gewijzigd of je abonnement opgezegd, maar dit is niet doorgevoerd in de telefoongids of bijvoorbeeld bij 1888 Voer je nummer in op mijnnummervermelding.nl en je weet het meteen. Sorry voor het ongemak. Vooral die 2e is erg interessant: "Bij jouw huidige nummer staan nog de naam en adresgegevens van de vorige ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):