Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2015, 00:52 door Anoniem

Door Anoniem: Nu ze het toch over Londen hebben, daar kunnen ze ook een voorbeeld nemen aan de service op de metrostations. Een paar maanden geleden daar geweest en wilde we een Oystercard kopen op een station. Helaas kon je daar alleen met een creditcard betalen die we niet hadden. Toen werd ons gevraagd waar we naartoe wilden, en daar kon je er wel een met cash kopen. We werden zo doorgelaten met de mededeling, ga daar maar naartoe en koop er daar een. Ook het teruggave beleid van vergeten uit te checken is daar super geregeld. We hadden allebei hetzelfde gereden en ineens kon een van ons niet meer door omdat hij niet genoeg saldo meer had, iemand erbij van de metro, kaart in de automaat, hij tikte een code in en kon precies zien wat er gereden was en dat er ergens niet was uitgecheckt. Hij kon ook gelijk zien wat er teveel was afgegaan en dat werd a la minute teruggezet op de kaart! Toen we ons laatste ritje hadden gehad, Oystercard in de machine, op refund klikken, en je krijgt je niet gebruikte ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha