Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Beste allen, Een vraag naar aanleiding van dit bericht: http://www.nu.nl/beurs/4163014/investeerders-azen-t-mobile-nederland.html Lang verhaal kort, ik heb een abonnement met een Nederlandse dienstverlener (wishfull thinking I know :)) en deze wordt door een buitenlandse dienstverlener overgenomen. Heb ik als consument het recht mijn abonnement kosteloos op te zeggen? Kort verhaal lang: Stel "mijn" provider, of dit nu telefonie- tv - en/of internetdiensten zou betreffen, zou worden overgenomen door een andere partij, heb ik dan als consument het recht om een eventueel lopend contract op te zeggen? Ik wil hierbij wel, voor de zekerheid, benadrukken dat ik geen abonnement heb lopen waarin een "gratis" telefoon o.i.d. aan is verbonden en probeer dus ook nergens onderuit te komen v.w.b. maandlasten. Ik weet dat als algemene voorwaarden éénzijdig tussentijds worden gewijzigd ik als consument het recht heb een abonnement kosteloos te ontbinden (los van een device), bijvoorbeeld een wijziging in het aanbod ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):