Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Vandaag onderstaande mail ontvangen: Geachte klant, Wij hebben u reeds meerdere malen per brief en email verzocht om de factuur onder factuurnummer 05SZ8X9D alsnog te voldoen. Tot op heden hebben wij helaas nog geeen betaling van u ontvangen. Het openstaande bedrag is momenteel 103,50EUR (incl. kosten). Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van 148,43EUR indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan. 3V Vouchers verzorgt tegenwoordig, sinds invoering van het online factuur systeem, de betalingen voor Ziggo. U kunt op deze manier eenvoudig m.b.v. een 3V betaaltegoed uw openstaande factuur betalen. • Klik hier om uw factuur te voldoen. Let op dat u de juiste waarde selecteert. • Vervolgens kunt u uw betaling doen via iDeal. Kies hiertoe uw eigen bank. • Zodra u de betaaltegoed van 3V heeft betaald, ontvangt u een unieke 19-cijferige code per email. • Om de betaling van uw factuur af te ronden dient u de 19-cijferige code in te vullen op de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):