Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2015, 16:44 door Anoniem

Als je het zo goed snapt is het weinig moeite dat 'privacy' punt eens uit te leggen in dit geval? Is het zo erg dat je van een nummer (hoe kom je daaraan) een naam kan zien, als dat na 3 keer geblokkeerd wordt? De vraag of die informatie beschikbaar is, heeft geen enkele relatie met de vraag of ik die beschikbaarheid erg zou vinden. Je vraag is wat dat betreft merkwaardig. Zou ik het erg vinden ? Nee, op zich niet, wat mij betreft mogen de banken die mogelijkheid bieden. Maar dat verandert weinig. En als bank kan je niet bepalen dat andere banken die informatie moeten ontsluiten. Dat staat los van mijn persoonlijke mening over dit onderwerp. En ...... hoe konden ze dat terugstorten vroeger doen als ze de naam niet controleren?? De ING bank deed dit, bij rekening nummers van de Postbank. Dat is een check in eigen systemen, en niet een check in systemen van een concurrent.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha