Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2015, 11:41 door Anoniem

Door Rolfieo: Elk digitaal bericht kan in principe of incidenteel een belachelijk korte reactietermijn hebben. Zelfde met de normale post. Als ik deze vandaag zou ontvangen, kan het zijn dat ik de zelfde dag moet reageren. Sterker nog, als ik hem vrijdag na 1700 verzend, komt die dinsdag pas aan, mist ik de post controleer.. En dan lees ik hem misschien pas dindag avond. En dan ga ik nog niet uit op eventuel post vertraging of als ik een dag niet thuis bent Het verschil tussen digitale en analoge post is dat men, bij digitale post, er van uit gaat dat de ontvangende partij 24/7 verbonden is het het internet en zodra de e-mail client aangeeft dat er een bericht is ook onmiddelijk het bericht gaat lezen. Hierdoor gaat men er dan van uit dat er ook wel binnen een x aantal uur gereageerd kan worden. In mijn ogen wordt het wat dat betreft tijd voor een cultuurverandering. Als er urgentie is gebruik je geen e-mail. En als je wel e-mail gebruikt moet je niet verwachten dat je een uur later al een reactie hebt. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha