Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2015, 08:25 door Anoniem

Door Dick99999: Misschien kunnen jullie aangeven wat de security (incl. privacy) issues zijn, dat maakt de discussie waardevol. Dat er een probleem is met het doel dat op te lossen, is dacht ik toch wel duidelijk: het probleem is o.a. aangekaart door de consumentenbond. Eerst over het probleem: ik lees in het artikel twee dingen waar de CB een probleem mee lijkt te hebben: 1. De Consumentenbond vindt het onbegrijpelijk dat bankklanten niet de mogelijkheid hebben om te controleren of het rekeningnummer waar ze geld naar overboeken wel hoort bij de naam die ze opgeven. Zo wordt fraude voor kwaadwillenden wel erg eenvoudig. en 2. Bij het bellen naar de klantenservices van de banken blijkt hoe slecht de medewerkers op de hoogte zijn van de controle bij overboekingen. Het tweede kunnen we kort over zijn: dat is inderdaad dom van de banken. Bankmedewerkers zouden op zijn minst moeten weten hoe het echt zit en dat de controle niet plaats vindt (en ook nooit plaats heeft gevonden). Het eerste is lastiger: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha