Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2015, 09:12 door Anoniem

Ik denk dat we er uiteindelijk aan zullen moeten geloven, maar dat het nu nog te vroeg is om het te verplichten. Ik stel me zo voor dat na de uitvinding en opkomst van de telefoon er net zo'n reactie is geweest van mensen die zeiden "En ze sluiten het lokale kantoor en nu moet ik opeens bellen met zo'n gek nieuw apparaat. Die heb ik helemaal niet! Het is een schande!" En tegenwoordig kijkt niemand er meer van op als je een bedrijf of instelling vrijwel onmogelijk fysiek kan bereiken en van je wordt verwacht dat je belt als 'laagste' vorm van communicatie (onder recentere dingen als e-mail of live klantenservice chat). Neemt niet weg dat het aantal nederlanders dat a) geen computer +internetverbinding heeft of b) hier niet goed genoeg mee kan omgaan, op dit moment te groot is om dit af te dwingen. Geef het nog een jaartje of 20.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha