Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-12-2015, 17:08 door Anoniem

Vroegha hadden we ook de postduif, ganzenveer of de postkoets. Waarom denk je dat die nu niet meer gebruikt worden? Toen de eerste opvolgers van deze producten en diensten verschenen, werden die ook met argwaan bekeken. Ze waren duur, onbekend, en werkten niet altijd zoals beloofd. Pas nadat de nodige "bugs" opgelost waren, en een groter deel van de bevolking van deze producten en diensten gebruik kon maken (lagere prijzen en hogere inkomens), vond er een economische omslag plaats en werden de oude producten en diensten weg-geconcurreerd. Dit gebeurde niet in een half jaar, maar duurde een meerdere decennia (of langer). In dit geval wordt er eenzijdig door de belastingdienst/overheid/politiek bepaald hoe de burger (de "klant") met diezelfde diensten-verlener zal communiceren. Hier wordt geen mogelijkheid geboden om via meerdere wegen met die overheid te communiceren, maar alleen maar via die ene route. Alle frustratie, kosten en omgaan met deze nieuwe complexiteit (vooral bij de grote groep digibeten in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha