Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-12-2015, 11:20 door Rolfieo

Door Anoniem: De meeste beheerders zullen dit niet ongevraagd gaan doen omdat het veel tijd kost.Ik weet werkelijk geen beheerder die hieraan tijd zal bestenden. Als een gebruiker Email mist, dan zal deze vanzelf klagen is meestal de gedachte. Echter het blifjt altijd staan wat men ook beweert over niet mogen lezen van mail door beheerders: als je vertrouwelijke dingen wilt mailen en dan met name als ze niet werk-gerelateerd zijn, gebruik dan gewoon niet het mail systeem van de baas daarvoor. Welicht zelfs niet het mail systeem van je internet provider of van een gratis aanbieder. Een gevaarlijk advies, Prive Email moet je gewoon prive houden, dus daarvoor geld het advies. MAAR, zakelijke vertrouwenlijke Emails, die zou ik nooit maar dan ook nooit via mijn niet bedrijfs Email sturen. Dit soort Emails moet je juist alleen via je werk versturen. Immers daar weet het bedrijf precies de hoe en of wat van, en bij een niet zakelijke Email provider is dit maar altijd de vraag. Vaak kan dit ook direct ontslag op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha