Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Interessant hier is dat het fenomeen dat als je beperkte mogelijkheden biedt je een aantal onschuldigen met onverwachte maar wel degelijk legitieme omstandigheden en/of gedrag benadeelt heel voorspelbaar is (simpelweg de wet van de grote getallen), maar veel moeilijker wat die dan zullen zijn. De vaak gehoorde kreet: "Laat dan maar horen wat de problemen zijn", is dan ook een drogreden. Hetzelfde zul je ook zien met de OV-chipkaart als enige middel, zeker ook met de 'verdacht gedrag' camera's waar SNCF mee bezig is, met de belastingdienst en zijn DigID online only communicatie enzovoorts. Het goed bedoelde one size fits all model verwordt al snel via een knellend dwangbuis tot een bed van Procrustes. Thumbs up! Je kunt het niet beter verwoorden. Onze overheid is gelukkig niet gespeend van het Zuid-Amerika model maar als hoofdonderwerp de Engelse term 'Civil Servant' (dienaar van de burgers) zou men hier inhoudelijk een verplicht handboek moeten samenstellen voor het ambtenarenkorps!
Beschrijf je klacht (Optioneel):