Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Geachte anoniem op 21-12-2015, 03:07, En aan de anderen ook. Wat veel mensen over het hoofd zien, is dat in de meterkast voor zowel het gas, als de electriciteit, deze twee apparaten in twee'en gedeelt zijn. BV de energiemeter. als je de tradtionele meter neemt zien wij een zwart apparaat, met bv 3 stoppen, en daaronder de draaischijf. Die drie stoppen zijn ons eigendom, en de kast met de draaischijf erin is, en blijft, eigendom van Liander. Hetzelfde voor de gasmeter. Wat is nu hetgeval als Liander je een brief schrijft over het vervangen van de meter? Dat betekent dat de meter veroudert is, en dat deze vervangen MOET worden, omdat een nauwkeurige meting niet meer gegarandeert wordt. Je hebt in deze dus geen enkele inspraak. Weigeren mag, maar dan is Liander verplicht je aan te melden bij bureau veritas. Als consument zijn er twee opties, namelijk een slimme, digitale meter, wat velen niet willen, of een domme meter kiezen. Standaart word een slimme meter aangeboden door Liander. Verder maken veel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):