Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-01-2016, 16:33 door Anoniem

Door Righard J. Zwienenberg: Eén gebruiker vertelt over een incident waarbij de helpdesk hem 155 dollar in rekening wilde brengen voordat de anti-virussoftware kon worden geïnstalleerd, terwijl een ander stelt dat er 300 dollar door een helpdeskmedewerker werd gevraagd om een virus te verwijderen. Weer een andere gebruiker laat weten dat hij 249 dollar moest betalen voor een programma om aanwezige problemen op te lossen, zodat de anti-virussoftware vervolgens kon worden geïnstalleerd. Dit klinkt meer als de oplichting/scam van "Microsoft". Buiten telefoontjes, zijn er legio websites die hetzelfde claimen, ook als support van antivirus-software.Mweh, die helpdesk is er voor consumenten die hulp nodig hebben met de software van de genoemde leverancier. Nu willen ze best helpen met andere (OS) issues natuurlijk, maar dan wel uurtje-factuurtje. En ik geef ze nog gelijk ook.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha