Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2016, 11:24 door Anoniem

Ik hoop dat 2016 het jaar wordt waarin de mens weer central komt te staan, waarbij er een einde komt aan de te ver doorgeschoten digitalisering van alles en nog wat. Dat met name de overheid lering trekt uit recente zaken van afgelopen jaar, zoals UWV en PGB, en dus zodoende bijvoorbeeld het contact met de belastingdienst niet volledig digitaliseert, maar ook ruimte biedt voor menselijk contact. Het jaar waarin men tot inkeer komt dat digitalisering niet die kostenbesparing oplevert die verwacht wordt, en men juist aandacht dient te hebben voor de kwaliteit en veiligheid van de dienstverlening. En vooral dat men dat niet kan afschuiven naar de verantwoordelijkheid van de gebruikers. Het zelfde geldt uiteraard ook voor het bedrijfsleven (bijvoorbeeld de banken), waarbij je mag hopen dat de overheid het goede voorbeeld toont en dit maatschappelijk belang ook in het bedrijfsleven laat beseffen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha