Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door ben987: werkelijk karma4 ? zal mij benieuwen hoeveel klanten de winkel weet te behouden als die deze (manuele) procedure handhaaft ? Nou schiet ik echt in de lach. In de ouderwetse buurtsuper van de jaren 50-60 was de klant blij als de kruidenier zijn voorraden en wensen netjes afgestemd had. Hoe dacht je dat hij deed? - Weten wanneer je zal komen (mensen zijn gewoontedieren) - Onthouden wat je koopt en hoeveel - Gewoontes in de buurt in de gaten houden - inspelen op waargenomen veranderingen. Goede profiling is van wezenlijk belang, hoe je dat oplost is een ander iets. Hoe lang denk je dat een winkel kan bestaan die geen feeling meer heeft met zijn klanten. Neem nu eens V&D. La Place draaide prima mooi vernieuwend. Het zijn de panden met de oude formule waar het issue zit/zat. Het is een mooi voorbeeld waar het gemis van gedegen klantenkennis en daar wat mee doen het bestaansrecht bedreigt. Door Briolet: Dan valt er weinig te tracken. Ze zien hooguit de drukte-verdeling binnen de winkel. En ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):