Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2016, 09:56 door privacy4all

3 miljoen 'actieve' gebruikers .. dus 14 miljoen niet actieve gebruikers ;-) Papieren post werkt bij mij toch nog beter als de digitale variant. Vermoedelijk omdat er digitaal zoveel binnenkomt dat een 'belangrijke' melding sneller uit het oog is dan andere vormen. Een blauwe enveloppe in de bus geeft daarintegen gelijk een bepaald signaal af. En, ook belangrijk, papieren post pak ik zelf uit de bus en is een moment dat de aandacht krijgt. Digitale post komt elk moment binnen en kan daardoor deze aandacht missen. Beide mededelingen verwerk ik niet direct, papieren post komt op de stapel, digitale post komt (soms) in een speciaal mapje. Maar papier ligt op het bureau en iedere keer krijgt het daarmee de attentiewaarde en geeft het signaal af dat ik er iets mee moet doen. Digitale post kan dit bij mij nog niet voor elkaar krijgen, ondanks reminder tools, takenlijsten, en andere digitale middelen. Zo ook met mijn salarisstrook. Sinds deze digitaal wordt verstrekt zie ik hem meestal 1 keer per jaar met de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha