Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: Door Anoniem: "Als iemand hiervan toch slachtoffer wordt, zal de bank alle schade vergoeden." Ok... en wie betaalt dat dan? De directeur? Of de andere klanten? En betalen klanten die het draadloos betalen hebben uitgeschakeld daar dan ook aan mee? Dat is het principe van verzekeren (de onderlinge) dan wel noaberschap. Je helpt elkaar op het moment dat het nodig is. Je kan niet voor elk risico zelf altijd alles oplossen. (1 werkpaard op stal houden voor het geval dat?) Als het total plaatje voor een ieder beter is als voorheen is dat prima om te doen. Nee het is niet het winstoogmerk van de huidige liberale verzekeringsmaatschappijen. Het gaat me om het sociale als de basis, dat is niet verkeerd. Nou ik heb het op alle passen uit staan en hoop niet te gaan betalen voor iets wat ik niet gebruik. Of ik nu leuke buurtjes heb of niet. Maar dat gaat me toch echt te ver. Ik heb toch niet gevraagd om contactloos betalen? Het ging prima zo. Het is wel gaapfTYR3Rf zijn natuurlijk..... Ik verzin ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):