Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-02-2016, 16:51 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: "Als iemand hiervan toch slachtoffer wordt, zal de bank alle schade vergoeden." Ok... en wie betaalt dat dan? De directeur? Of de andere klanten? En betalen klanten die het draadloos betalen hebben uitgeschakeld daar dan ook aan mee? Dat is het principe van verzekeren (de onderlinge) dan wel noaberschap. Je helpt elkaar op het moment dat het nodig is. Je kan niet voor elk risico zelf altijd alles oplossen. (1 werkpaard op stal houden voor het geval dat?) Als het total plaatje voor een ieder beter is als voorheen is dat prima om te doen. Nee het is niet het winstoogmerk van de huidige liberale verzekeringsmaatschappijen. Het gaat me om het sociale als de basis, dat is niet verkeerd. Ja zo is het lekker makkelijk voor de bank om nieuwe features te introduceren die wellicht niet veilig zijn. Ze lopen geen enkel risico, als er wat fout gaat betalen de klanten het. Dus "?et is veilig" dat klopt dan ook nog, voor hen is het veilig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha