Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2016, 13:24 door Anoniem

Vandaag zijn wij ook weer gebeld door een man met een Indiaas accent. Dit hadden we een paar jaar geleden ook meegemaakt, maar omdat ik zelf te weinig verstand had van computers had ik de telefoon toen aan mijn man gegeven. Die trapte er op dat moment dus wel in. De software die nodig zou zijn heeft hij toen geïnstalleerd en puntje bij paaltje kwam het er op neer dat we een flink bedrag moesten betalen om het zogenaamde probleem op te lossen. Ik vertrouwde het tijdens het gesprek al niet. Inderdaad zoals al eerder is genoemd als Microsoft een probleem detecteert en je nodig heeft, belt er echt wel een Nederlands sprekend persoon. Het kwaad was echter al geschied en mijn computer crashte binnen een week. Dat was te opvallend in combinatie met dit telefoontje. Ik had weliswaar een totale virusscan, hijack this, malwarbites etc. laten draaien, maar ik verwacht dat er toch met die software het één of ander is binnen gekomen. Deze keer heb ik het gesprek gelijk afgekapt. Gaat me niet nog een keer gebeuren, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha