Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-02-2016, 21:39 door Anoniem

Gebruikers feedback gevraagd : Het 'grote' DigiD inlog-topic Inloggen in DigiD gaat niet altijd vlekkeloos lijkt het. Dat is best onhandig als communicatie via de berichtenbox inmiddels onoverkomelijk niet te vermijden verplicht is geworden. Nog lastiger als je misschien sommige berichten nog per post krijgt maar voor de specificatie ervan alleen online terecht kunt. En misschien wel soms moedeloos om van te worden als het maar niet lukt om in te loggen ondanks herhaald opnieuw aanvragen van herstelcodes. Want hoe kan je dan beoordelen of een beslissing in een ècht schriftelijke kennisgeving de juiste was als je niet bij de specificatie ervan kan omdat je niet kan inloggen. Tijd is geld zegt men wel eens, met een bezwaar-termijn van 6 weken wordt die koppeling van tijd en geld misschien wel concreter dan goed voor de buidel is. Het kan verkeren. Op internet zie je vele soorten reacties over inlogproblemen, onder andere waar dat dan in technische zin aan zou kunnen liggen, dat blijkt egenlijk best veel te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha