Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2016, 18:53 door Anoniem

Hallo, Ik heb vrij recentelijk iets besteld wat normaal 1100 euro kost. Maar nu stond het op de site voor 0 euro. Dus ik heb dit product 2 keer besteld samen met nog iets anders. Totaalbedrag 10 euro voor 3 producten. Direct kreeg ik een bevestiging met daarin een heel mooie factuur waar mijn 2 producten voor 0 euro opstonden en het ene product van een tientje. 2 dagen later kreeg ik een track en trace code dat mijn pakketje onderweg was. De daaropvolgende dag volgde een e-mail van de aanbieder dat de prijs niet klopte en ze het product niet konden leveren voor dat bedrag. Echter kreeg ik vandaag (5 dagen na bestelling) een pakketje met daarin een van de 2 gratis producten. Wat behoorlijk raar is aangezien ik er 2 had besteld maar de shop ook al een mail had gestuurd dat de bestelling niet door ging. Ik heb nu dus 1 product gratis (normaal 1100 euro). Kan de webshop deze terugeisen of mij een factuur opsturen? En wat als ik het product gebruik, wat waardeverminderend is voor het product. Een kleine ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha