Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het schreinendst is het gedrag van de woordvoerders die het gebeuren alsnog proberen weg te wimpelen door er nog een stelling doorheen te gooien dat het onwaarschijnlijk is dat de 5000 personen nadelige gevolgen zullen ondervinden. Dat leed is immers al geschied: het nadelige gevolg is letterlijk het onzorgvuldig omgaan met andermans persoonsgegevens waardoor 5000 personen x3 geen enkele controle hebben over wat er met hun gegevens gaat gebeuren. En die gegevens staan vast allemaal op Nederlandse/Europese mailservers? En hoe vaak stuurde de NS al van duizenden klanten hun persoonsgegevens voor betaling per mail rond, geheel onbeveiligd? Ik zou me als NS heel erg diep gaan schamen voor dit 'menselijk' foutje. Maar helaas is de NS hier niet de eerste en niet de laatst om geen volledige mea culpa te doen en heel helder te zijn dat ze er geen controle over hebben wat er verder met die verzonden persoonsgegevens is gebeurt of zal gebeuren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):