Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2016, 00:13 door Briolet

Door Aha: …Is er een work-around om dergelijke fouten te voorkomen? Ik denk wel.… …Daarom vraag ik me vaak af waarom bijvoorbeeld MS-Outlook niet van standaard dialoogvensters wordt voorzien met een cancel of ok knop waarin een samenvatting van de beoogde actie wordt getoond. … Zoiets klinkt leuk, maar werkt niet. Zelfs de meest serieuze verzender zal na 1000 x dit alles nogmaals gecontroleerd te hebben, ook weer ongelezen de OK knop indrukken bij de bevestiging. Als je dit automatisme wilt doorbreken, moet je de controle door een 2e persoon laten doen. Dus belangrijke mailtjes gaan niet direct naar buiten maar belanden bij een tweede persoon. ---- Maar ook vòòr het e-mail tijdperk ging het mis. Wij hebben wel eens de boekhouding van een onbekend bedrijf of een medisch rapport van een niet bekende arts op onze fax gehad. Daar was het waarschijnlijk een tikfout in het faxnummer, Wij hebben nog een faxnummer uit het eerste uur van de fax, toen er nog speciale nummerreeksen voor de fax waren, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha