Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dan moet je er ook nog vanuit gaan dat je nog een e-mail adres en e-mail box hebt! Ben nu net helemaal klaar met de provider die binnen 3 maanden na aanvang abonnement mijn e-mail adres onherroepelijk heeft vernietigd, met in de opslagruimte documenten en correspondentie tot 14 jaar oud. die oude emails waren van een vorig adres doorgestuurd (forwarded) naar het nu verdwenen nieuwe e-mail adres. Backup..... Backup..... Een cloud oplossing bied niet altijd een backup oplossing. Maar een goede cloud leverancier heeft ook Backup mogelijkheden, of iets van een recycle bin. Maar dat is juist ook 1 van de mooie oplossingen van de berichtenbox. Het bericht bestaat nog gewoon in de box, en kan je dus terug halen. Hoe ga je er trouwens mee om, als je per ongeluk de verkeerde map / papiertje weg gegooid hebt uit de kast? Waardoor je in eens jaren aan archief verloren hebt? Of juist niet meer kan vinden. Een papieren archief is niet bij iedereen even netjes. Door Anoniem: Goede morgen, verplicht ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):