Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2016, 17:47 door Anoniem

Bedoel je misschien: als ik zo'n inlogscherm krijg voorgeschoteld, dan begin ik er aan te twijfelen of ik de optie "verplicht altijd een extra SMS-code sturen" wel goed had begrepen en goed had ingesteld? Dit lijkt mij namelijk een hele terechte vraag. Ik heb me dit destijds ook even afgevraagd. Volgens mij heb ik het toen getest door een keertje te proberen om in te loggen "zonder SMS". Maar kreeg ik wél een SMS, dus had alles gelukkig goed begrepen en goed gedaan. Maar was dus wel enige ergernis/inspanning/kosten die vermeden kan worden. Je zou zeggen: laat ze er op zijn minst even een commentaar-regel bijzetten dat deze keuze er niet meer toe doet in geval dat je "altijd verplicht extra SMS ontvangen" had ingesteld. MAARRRRRR..... door dit probleem bij security.nl forum neer te leggen, zal dit heus niet worden verbeterd hoor. Ga daarom naar https://www.digid.nl/contact/ en formuleer daar zo duidelijk mogelijk wat precies je probleem is. Als maar genoeg mensen dit doen, zal de inlogpagina op den ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha