Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-02-2016, 13:24 door [Account Verwijderd]

Hoe de bankpas van de RABO bank bij de klant komt weet ik niet maar waarschijnlijk hetzelfde als bij de ING. Hij wordt opgestuurd. Hiermee wekt dus de ING bank het vertrouwen bij de klant dat dit zonder risico kan want zij stuurt de bankpassen als reguliere briefpost (niet aangetekend) Tweede stap in dit proces is dan: de pin-code moet/kun je afhalen - na legitimatie bij een BRUNA-shop/postagentschap. (Het is net geen DDR Oostblok procedure uit de vorige eeuw; alleen de nodige stempeltjes ontbreken) Met betrekking tot de ING (RABO?) Stuur een afhaalbericht naar de ontvanger waarmee hij/zij de bankpas kan komen afhalen. Dan schep je extra aandacht voor het feit dat het een produkt is waarmee met zorg moet worden omgesprongen en zal de klant wellicht meer achterdochtig worden als hij wordt gevraagd het maar terug te sturen (onder valse voorwendsels) Hoe simpel kun je het regelen. Bovendien... zo ging het voorheen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha