Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dat opinionbar-gebeuren lijkt me louter toeval geweest. Overigens is de link die je hebt geplaatst voor jouw apparaten bedoeld, dus het zou zomaar kunnen dat iemand zijn apparaten heeft gekoppeld aan de jouwe... Even goed op letten dus, en ik zou de link in je OP aanpassen als ik jou was. Als het klopt dat een andere modem-router + tablet ook geen soelaas biedt, zou ik een andere provider overwegen. XS4all bijvoorbeeld, loopt ook over de KPN-ADSL-lijn, dus als het daarmee niet lukt, weet je tenminste 100% zeker dat het aan KPN ligt en kun je je geld terugvragen, want geen werkend internet. Als het wél lukt kost je dat hooguit een paar euro meer per maand. Heb je een Rechtsbijstandverzekering? Ja? Even contact opnemen. Nee? Doen, kost maar een paar euro per maand en veel ondernemingen gaan al overstag bij het eerste "tot mij heeft zich gewend" - mailtje. Bovendien scheelt het veel stress. Succes, hopelijk komt er nog een wat meer nuttige bijdrage.
Beschrijf je klacht (Optioneel):