Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door comtelinfo: Door NedFox: Telfort is een low-budget ISP, dus verwacht low-budget support. Het lijkt erop dat je ongewenste software hebt, die instellingen heeft veranderd aan bijvoorbeeld je DNS settings (AVG niet bereikbaar etc). Spendeer een paar euro en laat een professional naar je PC kijken (bij voorbeeld de zaak waar je je PC hebt gekocht). Bedankt voor je reactie, net als alle anderen die reageren. Hoe kijk ik dat na? en kan dat gevolgen hebben voor en mijn UBUNTU laptop, mijn Windowslaptop, mijn smart Tv van Philips en mijn android tablet?Dat je, in je OP nota bene, al aangeeft dat een monteur volledig eigen apparatuur heeft geprobeerd zonder resultaat, sluit uit dat de oorzaak van je probleem op een apparaat bij jou thuis ligt. Het wijzigen van de DNS-instelling, doe je bij voorkeur eerst op je modem-router. Dit kan vaak al door deze te resetten / terug te zetten naar de standaard fabrieksinstellingen. Ook op apparaten kun je DNS-instellingen wijzigen, Google is daarbij je beste vriend. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):