Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door comtelinfo: Door NedFox: Telfort is een low-budget ISP, dus verwacht low-budget support. Het lijkt erop dat je ongewenste software hebt, die instellingen heeft veranderd aan bijvoorbeeld je DNS settings (AVG niet bereikbaar etc). Spendeer een paar euro en laat een professional naar je PC kijken (bij voorbeeld de zaak waar je je PC hebt gekocht). Bedankt voor je reactie, net als alle anderen die reageren. Hoe kijk ik dat na? en kan dat gevolgen hebben voor en mijn UBUNTU laptop, mijn Windowslaptop, mijn smart Tv van Philips en mijn android tablet? In alles lijkt het een erg slechte lijn. De relatie met die website zal puur toeval zijn. Het vervangen van modems zou gewijzigde DNSen in het modem ook uitgesloten moeten hebben. 1 - blijven zeuren bij de helpdesk 2 - inloggen op je modem en goed kijken naar (fout) statistieken, S/R ed. Google maar voor uitleg . Je kunt het ook (beter) op bv tweakers vragen . Dit heeft niets met security te maken . 3 - nogmaals echt goed je bekabeling controleren. Het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):