Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gisteren ontving ik van de Rabobank een nieuw pasje omdat de mijne in juni verloopt. Ik zag het logo van contactloos betalen, Bij het lezen van de folder bleek de "service" voor contactloos betalen standaard aan te staan. idioten. Ik was zo boos dat ik bij de Rabobank om opheldering heb gevraagd en dat ik een andere pas wilde zonder deze onzin. Vandaag kreeg ik een keurig antwoord dat het aanzetten een service was en ze deze voor mij hebben uitgezet en dat ze geen kaarten kunnen leveren zonder deze rfc chip... Moet ik hier genoegen mee nemen, Ik heb nog veel vragen, mogelijk kunnen de privacy bewuste mensen hier antwoord op geven. Zoals: (1) De kaart is nu softwarematig uitgezet, maar de rfc chip werkt nog gewoon. Is het technisch mogelijk dat wel andere gegevens uitgelezen kunnen worden zoals rekeningnummer, kaarthouder, pasnummer etc. of wordt er Überhaupt iets uitgezonden zodat een crimineel kan zien dat er een betaalpas in mijn tas zit.. Ik heb er gewoon geen goed gevoel over en voel dat me weer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):