Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-10-2002, 14:17 door Anoniem

Is er iemand wakker geworden? Volgens mij hadden ze dit soort brieven beter kunnen schrijven toen wet op de telecommunicatie in ontwerp fase zat. Ook is het onzin wat men claimt. De overheid VERGOED DAADWERKELIJKE OPERATIONELE KOSTEN die een tap met zich mee brengt. De overheid eist slechts dat men procedures klaar hebben liggen om binnen 12 uur na aanvraag -warrant- de tap geplaatst is. Telco's zullen vooraf moeten inventariseren hoe men alle verkeer -telefoon of data- van iemand kunnen tappen. Die inventarisatie kan gezien worden als kostenpost -mits je van mening bent dat voor het operationeel houden van je infrastructuur niet over dat soort informatie dient te beschikken- Verder moet het een procedure klaar hebben liggen. Gezien bovenstaande kan men dus volstaan met een procedure en contractuele afspraken met leverancier waar aftap doos bij gehuurd kan worden. Gebrek aan kennis heeft bijgedragen aan alle ophef omtrent dit onderwerp, terwijl een bedrijf als KPN afdeling Security ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha