Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Maar de ontwikkelingen in de verkeerde richting volgen elkaar razendsnel op, zoals met het plan van Adobe om co-op ad-tracking in te voeren, die cross-device werkt. Nog wel met een opt-out for Adobe co-op adtracking. Maar dat is een vrijwillige keuze van Adobe en wat als anderen dit niet honoreren? Eerst gaat dit ingevoerd worden voor de markten van de States en Canada en dan is Europa aan de beurt. Heb ik netjes alles op mijn laptop geblokkeerd met deugdelijke script blocking en adblocking, komt het toch nog via mijn Android of printer bij de onlesbare data Holle Bolle Gijs op het bureau. Met een bestaand Google account had men deze cross-device situatie in feite al en ook nog eens zonder opt-out. De anderen willen gewoon ook meedoen, dus wordt het gedrag toegestaan en geformaliseerd. Don´t be evil! Bestaat eindgebruiker bescherming eigenlijk nog wel of is dit alleen maar holle prietpraat voor de kat z´n viool? Als corporatieve marketing al zo brutaal dicteert, wat zal een overheid dan wel niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):