Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2016, 16:46 door Anoniem

geen idee hoe de bank sofware in de UK werkt. Maar als ik met ING geld overmaak dan krijg ik op mijn telefoon een SMS met daarin volgnummer voor de TAN code en het totaal bedrag. Stel dat mijn computer besmet zou zijn en de transactie word veranderd in een veel groter bedrag naar een andere rekening, dan krijg ik dat te zien in de SMS en stop ik de boel. Maar 99% negeert die simpele handeling om de boel veilig te laten verlopen. Ligt er dan werkelijk geen enkele verantwoordelijkheid bij de gebruiker als je dat niet doet? De banken roepen al vele jaren dat ze nooit, nooit, NOOIT naar je pincode zullen vragen. Maar hele volkstammen vullen hun pincode meteen in als ze phishing mailtje vol met spelfouten ontvangen. Is dat ook iets dat je gebruikers niet kwalijk kan nemen? (en dan heb ik het niet over demente bejaarden, maar mensen met een academische opleiding die de hele dag met een computer werken) Tuurlijk zijn er zero day attacks waar mensen weinig aan kunnen doen. Maar in de meeste gevallen is de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha