Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat ik hier interessant aan vind is dat ik Thomas Cook voor het geboden doel ("Want alleen zo maken we het mogelijk echt elke toerist persoonlijk te contacteren in tijden van crisis en overmacht.") helemaal niet nodig heb. Bij een crisis zoals die in de aanleiding duurt het of via de media, of via de wandelgangen gemiddeld 5 minuten voor ik er van gehoord heb. 5 Minuten later weet ik alle bijzonderheden die op dat moment bekend zijn. Iets interessanter zouden kleinere calamiteiten zijn die niet in de media verschijnen. Voor de goede orde, zelfs een faillisement van Thomas Cook verschijnt bijtijds in de media. Ik denk dan aan situaties in de familiesfeer. Maar daar heb ik de beproefde thuisblijversbrief aan geselecteerde familieleden en bekenden voor. Over de hele linie presteert dat beter dan Thomas Cook kan: - Zij zien wel kans me te bereiken op een tijd en gelegenheid en met een communicatiemedium dat mij past. - Het contact is gewoonlijk prettiger. - Ik kan er beter van op aan dat niet op de een of ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):