Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een ding dat ik in de discussie mis is de naam van de betreffende bioscoop. Dat gezegd, inderdaad, een bioscoop kan (binnen bepaalde grenzen) voorwaarden stellen die ze willen. Tegelijk kan je het moeilijk begripvol of wellevend noemen om: "Naar huis brengen. Simpel zat.", "Jullie schijnen niet te kunnen accepteren dat je wel eens met beperkingen te maken krijgt.", "Ja de wereld past zich graag aan je rugtasje aan. Laat voortaan ff weten hoe laat je komt dan houden we ook nog ff de snelweg autovrij en maken we Antwerpen autovrij zodat jij lekker kan parkeren. Je bent van harte welkom op onze rode loper.", of iets dergelijks te roepen, en ook de manier waarop de genoemde bioscoop er in gaat is nauwelijks klantvriendelijk te noemen, te meer daar alternatieven nu ook weer niet zo duur zijn. Tegelijk voelt het in dit geval voor mij als verspilde energie aan om je je er dan zo druk over te maken. Niet zo zeer omdat je maar de beperkingen en externalities van andere partijen moet accepteren, maar omdat het me ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):