Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2016, 19:04 door Anoniem

Laten we wel zijn, spugen lijkt me niet de manier om een meningsverschil op te lossen. Ja, ik heb ook wel eens onbeschoft personeel meegemaakt. Intimiderend gedrag, goedbedoelde maar ongepaste opmerkingen (bij een controle de verjaardag = 1/3 van de paspoort toegangscode door het hele station geroepen), onprofessioneel gedrag opmerkingen (nabouwen toen ik mopperde over tijdverlies), of ronduit schofterigheid (een controle brigade die luidkeels het vrouwelijk schoon stond te bewonderen!) meegemaakt. Dan nog vind ik dat spugen me niet de manier lijkt. Het klachtenformulier van GVB bevindt zich op https://shop.gvb.nl/nl_NL/customer-form/contact/index/selector/complaint en kan voor de verandering anoniem ingevuld worden (de enige ingegooide ruit die ik heb meegemaakt was 5 dagen na het indienen van een klacht met naam en adres). Ook kunnen belangen- en andere organisaties ingeschakeld worden, of de organisatie en soms de persoon onder papierwerk begraven worden. Tot slot, in geval van GVB en Amsterdam, sorry dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha