Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dus als ik het goed begrijp hadden we een bankrekening in Nederland. Omdat banken vinden dat ze anders zijn dan bijvoorbeeld telecom bedrijven, kunnen we als we van bank veranderen niet ons nummer meenemen. Vervolgens moeten we die nummers onnodig langer met met IBAN toevoegingen, terwijl ze al net te lang waren om goed te onthouden, maar dat IBAN moest gewoon, van de EU. Waarom kon niet gewoon het nederlandse systeem aangehouden worden en wanneer er duidelijk een buitenlandse betaling gedaan werd, DAN overstappen op een IBAN nummer? Ook weer in de telecom wereld kan dit. Lokaal bellen = 234567, buiten lokaal bellen = 099-234567, buitenlands bellen = +31 99-234567... Zo kan dat toch ook met bankieren? Eigen bank = 234567, andere bank = 099-234567, naar panama geld overmaken = IBAN-PA-NA-MA-1234567890 Dus nu moeten we voor een probleem wat DE BANKEN veroorzaakt hebben een oplossing gebruiken die zij zelf verzonnen hebben. Overigens zie ik de eerste trojans al in mijn hoofd. Bedrag en goedkeuring injecteren ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):