Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-04-2016, 13:41 door Briolet

Door karma4: Als betalingsgedrag is uiteindelijk wel het alarm afgegaan bij de bank…. Het lijkt me meer een automatisch bericht en geen alarm. Bij mijn bank kun je ook instellen dat je voor afboekingen boven een bepaald bedrag, hiervan een mailtje krijgt. Die waarde-grens kun je zelf instellen. Het is gratis, dus is er geen reden om dat niet in te stellen. Alleen in mijn geval lees ik dat mailtje doorgaans binnen het uur. Als je de mailbox zelden opent, heeft het instellen weinig zin. Ik ben er wel mee eens dat het aanpassing van de opnamelimiet via de website waanzin is. Daar moet of een vertraging van een week in zitten, of het moet met een factor 2 verificatie gebeuren. Dus niet alleen een mailtje sturen dat het veranderd is, maar pas veranderen als op dat mailtje gereageerd wordt. b.v. middels code of link.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha