Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mooi, das dan geregeld. Ik had al weinig op met de bus. Nu regel ik wel iets anders. Misschien moet Arriva Destructa gaan heten. Onvriendelijke chauffeurs, schrappen van diensten, laat op niet op komen dagen, overvolle bussen - alles als het maar ten nadele van de klant is, zo lijkt het. Nieuwsflits arriva: pinnen kost veel meer tijd per persoon dan gewoon gepast geld geven. zo kom je dus nooit op tijd. bovendien is het weer een manier waarop je gewoon niet anoniem meer kunt reizen, en ik vindt dat belangrijk. Er zijn verscheidene manieren te verzinnen die hetzelfde bereiken, maar niet ten nadele van de klant gaan - strippenkaart (iets wat je vooruit kunt kopen, elder, met cash als je dar behoefet aan hebt en heel snel werkt in de bus) - afstortkluis - niet te openen voor de chauffeurs. - retourgeld dispenser met (minimale tijdvertraging). dan krijgt zo'n overvaller max 50 euro ofzo. wordt het nog onaantrekkelijker. - beveiliging op 'aantrekkelijke' routes ofwel zat dingen die je kunt doen behalve ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):