Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-05-2016, 11:36 door Anoniem

De adviseur van de bank (en vele anderen die hebben gereageerd) hebben topicstarter volgens mij niet helemaal goed begrepen. Het gaat er niet om dat een bank nooit om een ID zou mogen vragen of scannen. Het gaat erom dat dit naar mijn ervaring tegenwoordig voor elke pietluttige kleinigheid al gebeurt. Het is nogal een verschil of iemand €10.000 in contanten opneemt, of dat iemand bijv. €800 wil laten overschrijven van zijn eigen spaarekening naar de aan deze rekening gekoppelde betaalrekening, terwijl de bankemployee op zijn scherm kan zien dat deze cliënt geen internetbankieren heeft om even snel een overboeking te kunnen doen, en er verder geen verdachte omstandigheden zijn. De kans dat dit foute boel is, is bijzonder klein. Om het geld vervolgens op te nemen zijn altijd nog pinpas en de juiste pincode nodig. Die pincode mag niet in andermans handen vallen, of anders heeft de bankrekeninghouder de bankregels overschreden. Dit zal dus niet zo snel gebeuren. Twijfelt de bankbediende om één of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha