Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zal proberen wat meer achtergrondinformatie te geven, zodat duidelijker wordt wat het probleem is: Microsoft is bezig om al haar e-mailaccounts (Hotmail, Outlook, Live, etc.) over te zetten naar het Office 365-platform. Dit biedt nieuwe functies en een nieuw uiterlijk. Zie deze blog voor meer informatie daarover: https://blogs.office.com/2016/02/17/outlook-com-out-of-preview-and-better-than-ever/ Windows Live Mail gebruikt het DeltaSync-protocol (https://en.wikipedia.org/wiki/DeltaSync) om Microsoft-accounts te synchroniseren. Het voordeel van dit protocol (t.o.v. imap en pop) is dat ook agenda en contactpersonen gesynchroniseerd worden. Maar, met de overgang naar het Office 365-platform werkt DeltaSync niet langer. Nadat je account is overgezet, krijg je foutmeldingen in WLM. Het oorspronkelijke plan van Microsoft was om WLM te blijven ondersteunen.. Dit wilden ze doen door Exchange ActiveSync-ondersteuning toe te voegen. Dit protocol werd al gebruikt door de Mail-app en door Office Outlook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):