Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik werk netjes met een administrator account en standaard account (voor dagelijks gebruik) in Windows 10. In de instellingen voor gebruikersbeheer staat de beveiliging op de hoogste stand. Nu wil ik deze instelling tijdelijk instellen op de laagste stand. Dus ik log in in mijn admin account en ga naar config.scherm/instellingen voor gebruikersbeheer en schuif de instelling helemaal naar beneden naar de stand "nooit een melding weergeven". In het admin account werkt dit nu zoals verwacht. Echter, terug in mijn standaard account staat de instelling voor gebruikersbeheer nog steeds op de hoogste stand van beveiliging. Hoe kan dat? Volgens mij was het toch altijd zo dat wanneer ik in mijn admin account deze instelling wijzig, dat deze gewijzigde instelling dan ook van toepassing is in het standaard account? (p.s. de reden waarom ik de beveiliging tijdelijk wil downgraden is nogal complex maar heeft te maken met het kalibreren van een professioneel beeldscherm. Na kalibratie gaat de beveiliging weer op de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):