Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-05-2016, 12:22 door Anoniem

Door Anoniem: Ik blijf het toch raar vinden dat men bij hun bank aanklopt voor een schadevergoeding, wanneer de schade door eigen onoplettendheid is veroorzaakt. Sluit hier een verzekering voor af, mocht je daar behoefte aan hebben. Banken verplichten je tegenwoordig meer en meer om digitaal te bankzaken af te handelen. Een bezoek aan een filiaal wordt steeds lastiger. Echter, banken bieden geen 100% veilige digitale omgeving, want je moet met je eigen computer en eigen internet toegang verbinding maken met de bank. Dat zorgt ervoor dat een malafide handelingen uitgevoerd kunnen worden. Dit is wel de verantwoording van de bank, het is immers hun keuze om zo te operen. Daarnaast, toen enkele jaren geleden dit convenant met de consumentenbond werd afgesloten, heb ik een e-mail gestuurd naar mijn bank met een gedetailleerde werkwijze hoe ik bankzaken verricht (in het kort: via een VM met een live Knoppix boot iso, zonder hdd opslag) en gevraagd of dit veilig genoeg was. Antwoord was dat ze dit niet wilden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha