Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-05-2016, 10:47 door [Account Verwijderd]

De laatste tijd heb ik altijd het volgende probleem: wanneer ik een scan uitvoer met Eset dan worden er bijna altijd virussen gevonden in de profielmap van mijn email client. Ik gebruik Windows 10, mijn mailclient is Postbox (Thunderbird afgeleide), ik gebruik het IMAP protocol voor mijn mail maar heb ook de optie "maak inbox geschikt voor offline gebruik" ingeschakeld. Dit vanwege het feit dat ik dan gemakkelijk een backup kan maken van mijn mail en omdat Postbox sneller werkt als de mail ook offline staat. Ik krijg (natuurlijk) regelmatig spam binnen, soms ook met ZIPP bijlagen, en deze open ik natuurlijk nooit. Ik verwijder deze mails direct, en daarom verbaast het mij zo dat Eset toch zo vaak virussen vindt in de profielmap van Postbox. Ik ben in de veronderstelling dat wanneer ik spammail met bijlagen verwijder in Postbox dat deze dan ook direct worden verwijderd in mijn profielmap, maar blijkbaar is dat niet het geval?. Een voorbeeld van een virusmelding van vandaag, typisch voor de meldingen van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha