Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: blablabla....Inmiddels zijn er maatregelen genomen...blablabla Hoe vaak zie je dat niet: Experts hebben er allang voor gewaarschuwd, maar het moet eerst een keer fout gaan voordat er maatregelen worden genomen. Hoe oud is dat spreekwoord inmiddels wel niet: "Als het kalf verdronken is, dempt men de put"? Moeten dingen tot in eeuwigheid dan altijd eerst fout gaan voordat men eindelijk overgaat tot maatregelen? Zijn het steeds sufferds die [ook] in Nederland de touwtjes in handen hebben of zo? Of zijn alle medewerkers zo suf en eigenwijs? De formulering 'inmiddels zijn er maatregelen genomen' is niet sterk inderdaad, want het suggereert dat er helemaal _niets_ was. Dat denk ik eigenlijk niet. Maar verder vind ik je commentaar behoorlijk gezeur . De SVB is een instantie met 3200 medewerkers , en heeft noodzakelijkerwijs veel e-mail en telefonisch contact met zowel 'publiek' als andere instellingen en bedrijven. Blijkbaar ben je expert - Als _jij_ CIO/CSO zou zijn bij de SVB, wat zou jij dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):